ATEG VAKFI 2023-2024 BURS BAŞVURULARI DEVAM EDİYOR

Vakfımız 2023-2024 Akademik Yılı için burs başvurularını almaya başlamıştır. 25 Eylül 2023 tarihine kadar gerekli evraklar ile burs başvurusunda bulunabilirsiniz. Burs başvuruları web sayfamızda yer alan online başvuru linkinden yapılmaktadır.

 BURS BAŞVURUSU İÇİNGEREKLİ OLAN BELGELER

  1.  Yükseköğrenime yeni kayıt yaptıranlar; LYS,     YGS, DGS, ve YKS Sonuç Belgelerinin örneği;

           Ara sınıflardaöğrenim görenler; Öğrenim süresince aldıkları dersleri, notları, genel notortalamasını gösteren, öğretim kurumundan onaylı not dökümü belgesi(transkript)

  1.  Nüfus Müdürlüğünden alınmış Vukuatlı Nüfus     Kayıt Örneği (Tüm aile fertlerinin gösterildiği belge),
  2.  Ailenin ikamet ettiği yerleşim yerini gösteren     Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi
  3.  Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, 
  4.  Yüksek Öğretim kurumundan alınmış öğrenci     belgesi, 
  5.   https://www.turkiye.gov.tr internet     adresinden alınabilecek "Adli Sicil Kaydı" dökümü,
  6.  Ailenin mali durumunu gösteren onaylı belgeler     (Maaş bordrosu, serbest çalışanlar için gelir vergisi beyannamesinin     fotokopisi, emekliler için aylık maaşı gösterir belge, geliri olmayan anne     ve baba için Sosyal Güvenlik Kurumundan anne ve baba adına kayıt olmadığına     dair belge (ilgili kurum veya e-devlet internet sitesinden alınabilir.)
  7.  IBAN no

Burslara ilişkin sonuçlar Ekim ayı içerisinde açıklanacaktır. Sadece burs başvurusu kabul edilen öğrencilere başvuru esnasında beyan ettikleri e-posta adresine bilgilendirme maili gönderilecektir. 



Geri Dön